Darmowa dostawa od 1000 zł
Wysyłka 24H
+48 694 003 440
» Zasady wysyłki

Kategorie

Nasze hity

Producenci

KvernelandUnia Group

Szukaj

Zasady wysyłki

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zasad wysyłki w naszym sklepie:

 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Polski i Unii Europejskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które ponosi Klient i o których wysokości Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia.
3. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmą kurierską DHL lub do Paczkomatów.
4. Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania Towaru do wysyłki oraz czas dostarczenia przesyłki przez przewoźnika.
5. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 2-3 dni roboczych. W przypadku opóźnień klient jest o tym informowany po złożeniu zamówienia.
6. Wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone.

Waga przesyłek

Każda przesyłka może ważyć do 31,5kg. Jeżeli zamówiony towar będzie przekraczać tą wagę wtedy spakujemy go w kolejną paczkę. Koszt każdej następnej paczki ponosi zamawiający.

Zwroty towaru
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady zwrotu towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do magazynu naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

FloraMill Kamil Szkudlarek
ul. Nowa 17/17
63-020 Zaniemyśl

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep rolniczy-24.pl. Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do rolniczy-24.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.


Przejdź do strony głównej